Cafe 'de mallemolen'

Over van alles en nog wat
FGBlemans

Re: Cafe 'de mallemolen'

Bericht door FGBlemans » di sep 26, 2017 7:12 pm

eFMer schreef:
di sep 26, 2017 5:02 pm
Johan schreef:
ma sep 25, 2017 3:01 pm
Kent iemand me nog :lol: :lol: :lol:
Of ben ik uit een ieders geheugen :roll:
Zoals je merkt is het aantal dat hier kijkt niet super groot.
Elke avond doe ik nog trouw een rondje wat loos is in het open of gesloten facebook-pagina en dit forum.
Het was de laatste tijd op het oude forum minder tot weinig activiteiten te bespeuren maar nu is het toppunt bereikt bovengenoemde sites (als ik ze zo even mag noemen) is er helemaal niets meer te beleven!!
Ik sta er ook versteld van dat op het ene moment nog leven is en op het andere moment of je nog "Alleen op de wereld bent" :lol:
Afbeelding

eFMer
Site Admin

Bericht door eFMer » wo sep 27, 2017 4:50 pm

FGBlemans schreef:
di sep 26, 2017 7:12 pm
Elke avond doe ik nog trouw een rondje wat loos is in het open of gesloten facebook-pagina en dit forum.
Het was de laatste tijd op het oude forum minder tot weinig activiteiten te bespeuren maar nu is het toppunt bereikt bovengenoemde sites (als ik ze zo even mag noemen) is er helemaal niets meer te beleven!!
Ik sta er ook versteld van dat op het ene moment nog leven is en op het andere moment of je nog "Alleen op de wereld bent" :lol:
Het effect versterkt zichzelf, er wordt minder gepost minder gelezen....
Interesses veranderen in de loop van jaren.
Maar het aantal berichten deze week is nu weer hoog.
Afbeelding

Mijn programma's BoincTasks en TThrottle
Als ik wat anders doe: Hiking and wildflowers

FGBlemans

Bericht door FGBlemans » wo sep 27, 2017 7:55 pm

Hoop het goede er maar van.
Afbeelding

Johan

Bericht door Johan » do okt 05, 2017 5:30 am

Tja, ik ben "even" 5 jaar weg geweest. En het is inderdaad wat rustiger geworden.
Ik heb nu weer even tijd om af en toe wat anders te doen dan de bezigheden die ik de laatste tijd deed.
Jammer dat het forum kleiner is maar wel begrijpelijk voor zover ik het lees. Met facebook en zo heb ik niks en inderdaad is de behoefte van de mensen veranderd van computer naar telefoon, zodat men altijd on-line is. Ik pas er nog steeds voor om dit te doen.
Ik heb ook even geen idee hoe lang deze opleving bij S@NL voor mij zal duren, daar ik momenteel qua gezondheid sta te wachten op een uitslag hoe ik er aan toe ben en qua toekomst ik besluiten heb moeten nemen en hier ook nog even uitvoering aan moet geven. Afhankelijk hiervan zal ik meer of minder aanwezig zijn op dit forum. Ik zie ook dat er nog steeds enkele oud bekenden zijn die nog steeds crunchen maar ook deze zie ik hier niet veel. Waarschijnlijk is het forum toch een uitstervend ding.
Misschien moeten we een wat's app groep oprichten of zo, alhoewel ik die waarschijnlijk daar het geluid en meldingen op mijn telefoon zal uitzetten en er ook niet om het uur op zal kijken.
Afbeelding

eFMer
Site Admin

Bericht door eFMer » za okt 07, 2017 1:40 pm

Johan schreef:
do okt 05, 2017 5:30 am
Misschien moeten we een wat's app groep oprichten of zo, alhoewel ik die waarschijnlijk daar het geluid en meldingen op mijn telefoon zal uitzetten en er ook niet om het uur op zal kijken.
Dan krijgen we nog meer versnippering.
Het voordeel van het forum, geen advertenties en geen bedrijven die meekijken.
Afbeelding

Mijn programma's BoincTasks en TThrottle
Als ik wat anders doe: Hiking and wildflowers

Johan

Bericht door Johan » vr okt 13, 2017 6:38 am

Tja, dat is waar. Dat heeft voor mij veel voordelen, maar of de "nieuwe" generatie nu aansluiting kan vinden op het forum is de vraag. Tegenwoordig zie ik alleen maar mensen met hun mobieltje voor hun ogen, lopend, fietsend, wachtend, rijdend enz:
Zelf ben ik voor de "ouderwetse" methodes. :D

Eens kijken of ik een dagje kan vinden om S@NL leden te zoeken en die te vragen of ze weer naar het café willen komen. Kan wel even duren daar ik de eerste week nogal druk ben.
Afbeelding

Johan

Bericht door Johan » vr okt 13, 2017 6:53 am

Morgen ga ik op archeologie tocht. Ik ben zelf al sinds mijn 15 of 16 geïnteresseerd wat de mensheid voor mij heeft gedaan en in opgravingen in het bijzonder. Dit begon ooit eens met de opgravingen van het oude kasteel Vredeburg in Utrecht rond de jaren 70-80 van de vorige eeuw. Ik heb er toen dagen naar gekeken naar wat men daar deed.
Nu ga ik morgen naar opgravingen van oude Romeinse zaken en andere voorwerpen in de buurt van Dreumel, Land van Maas en Waal.
Afbeelding

Aad

Bericht door Aad » zo okt 15, 2017 9:17 pm

Het is al te laat voor koffie zeker......? :?

Is wel een vreemde gewaarwording dat ik als 'nieuwste lid' wordt bestempeld....

Johan

Bericht door Johan » di okt 17, 2017 7:37 am

Voor jou is er altijd koffie.
Tja, nieuwste lid was ik ook voordat jij er bij kwam. Ach gaat wel over hoor. :lol:
Afbeelding

Plaats reactie